Sparad i Uncategorized

Välkomna!

Hej,

Välkomna till frökenlinda, min blogg om svenska och kanske lite engelska.

Jag arbetar här på Sofielundsskolan sedan snart 6 år tillbaka, tiden har flugit i väg. Jag undervisar just nu år 8 och 9 i svenska och år 6-9 i engelska. Här är det tänkt att du ska kunna följa lite om vad vi håller på med och vad eleverna arbetar med just nu. Den här bloggen vill jag ha som kommunikation både med elever och föräldrar om saker som har att göra med min undervisning. Här kommer du hitta boktips och planeringar och tips på bra bloggar som ger boktips, något som är jättebra att veta.

Kommentera gärna, tänk på:

Tydligt namn

Du behöver uppge en epostadress innan du kan skicka din kommentar.

Välkommen ombord!

Fröken Linda

Författare:

Bloggare, läsare och lärare.

Kommentera

